I Sussis skafferi

Matbloggstoppen

Inte hungrig

Publicerad 2012-03-08 21:44:09 i Allmänt

Idag har jag inte varit hungrig alls så jag har bara ätit lite filmjölk med "frömüsli" (krossat linfrö, solrosfrön och sesamfrön). Funderar på om jag ska ta en macka och en kopp te med grädde sedan, gjorde ju Fröiga tekakor häromkvällen. Eller om jag ska göra en baconomelett. Inte bestämt mig än. Har ätit några bitar Lindts choklad 70%, med blåbär. Mumsigt värre!
Faktum är att om jag håller mig till att låta bli kolisar så mkt det går minskar mina hungerkänslor. Då borde det ju resultera i viktnedgång om jag bara slutar fuska med kolhydrater som jag har gjort lite för mkt fram till nu. Men nu jäklar ska det bli ändring på det, märker ju att mitt sug blir mindre och mindre ju mer jag avstår från det. :)
Fröig tekaka, hemgjord bregott, rökt skinka, Boxholms gräddost och röd paprika. :)
Det blev grönt te med vanilj och en skvätt grädde och en god kvällsmacka. :)
Fröig tekaka, hemgjord bregott, rökt skinka, Boxholms gräddost och röd paprika. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela