I Sussis skafferi

Matbloggstoppen

LCHF för dummies

Publicerad 2012-03-05 05:13:59 i Allmänt

Hallå folket! Mitt första inlägg då... Susanne heter jag, 40+, boende i Sundbyberg, från Östergötland från början.
Susanne heter jag, trevligt att råkas! :)
Jag är relativt ny på det här med LCHF men tänkte att jag skulle försöka lägga upp lite recept här som jag har provat och som jag gillar. En del har jag hittat på andras bloggar och receptsamlingar och en del har jag modifierat lite efter eget huvud och ytterligare en del är eget påhitt. :) Det finns redan en hel del bloggar med LCHF-recept men det kan aldrig bli för många anser jag.
Nu är det mitt i natten (eller egentligen tidig morgon) och jag är trött, så jag skriver mer imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela