I Sussis skafferi

Matbloggstoppen

Pust och stön

Publicerad 2012-03-05 13:55:43 i Allmänt

Sådärja! Nu har jag äntligen lagt in alla recept jag hade till dags dato. En del av recepten har jag hittat på nätet men jag skrev av dem på papper och minns inte var jag hittade dem, så om jag har "stulit" ditt recept eller om du vet var det finns ett likadant så säg gärna till mig så kan jag länka till den som ska ha cred för det! :)
Tack på förhand och hoppas ni får nytta av min lilla samling. Jag vet bara att jag tycker det är kul att samla på sig en massa olika recept och testa nya saker. Ge mig gärna tips på hur jag kan förbättra oxå! Kram sålänge! :)
Uppdatering. Fick en förfrågan om lite info om LCHF. Det finns massor av bra informationssidor och bloggar på nätet och jag är novis och kan inte så mycket än, därför länkar jag till några som jag hittat och som jag tycker är informativa och bra. :)
http://www.kostdoktorn.se/lchf/
http://www.lchfrecept.com/Links.aspx?c=2010
http://www.alltforforaldrar.se/56kilo/lchf-for-dummies/
Ge gärna förslag på fler bloggar och sidor som DU tycker är bra! :)

Kommentarer

Postat av: Keijo Lassi

Publicerad 2012-03-05 14:29:49

Du borde kanske ha lite info om LCHF.

Alla är inte insatta (jag tex)

Postat av: Susanne

Publicerad 2012-03-05 14:42:24

Ja det har du rätt i! Jag ska sätta mig och skriva lite om en stund. :)

Postat av: Susanne

Publicerad 2012-03-05 19:36:07

Nu har jag lagt till lite länkar som man kan gå in och kika på. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela